FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl/

Ogłoszenie

FORUM PRZENIESIONE NA http://forum.spanishinquisition.pl

#1 2007-11-22 00:20:39

-][SI][-Marix271.

Familiares Jego Świątobliwości

7281662
Call me!
Skąd: Łódź/Piotrków
Zarejestrowany: 2007-11-21
Posty: 45
Punktów :   

MOUT McKenna

Mout McKenna


tryb 6vs6
Honor:
2 osoby do Kościoła, jedna za skrzynkami, druga gdzieś koło drabinki lub umiejętnie skrywająca się na wieży. 2 osoby do Blue (muszą to być dwie bardzo dobra osoby) od razu ze spawna biegną do Blue nie patrząc na spamy Enemy. Jeden ułan wchodzi na góre i strzela do Enemy przebiegających przez kładkę (od razu po wejściu na Upper Blue widać kładkę, więc nie podchodzimy bliżej tylko strzelamy z daleka ze szczerbinką), drugi ułan pilnuje dołu Blue. AR spamuje z rogu Yellow na wejście do grey'a ok 15 sek później zostaje praktycznie na miejscu i pilnuje Alejki oraz tyłów budynków Kwadratowy ostatnia szósta osoba idzie do kanałów i w nich pilnuje, rushowanie wykluczone.
Należy napisać, że w Honor nie atakujemy przeciwnika tylko czekamy na niego, ponieważ mamy 2 OBJ a op4 tylko 1 i to im zależy, aby przejąć Naszego objecta.

Rzucanie nadów (propozycje):
z Blue do Alpha Building przez okno
z wieży do grey'a na górę (trudna sztuka, ale bardzo opłacalna)
z Blue do grey'a na górę
z Kościoła do Alphy przez okno

Loyality:
Tutaj bardzo ważne są szybkie akcje na początku rundy, później trudniej jest się przedostać do Blue lub Kościoła, żeby zdobyć obj.
2 osoby idą do Obj Alpha Building, jedna na górę na deski i idzie w jakiś kąt, tak aby dobrze widoczne były drzwi od strony Kościoła, druga osoba kryje tylnego wejścia i Wejścia od kanałów. Kolejne 2 osoby od początku rundy rushują przez Grey na Blue, obydwoje kładką lub 1 kładką a drugi dolnymi drzwiami (ważny jest dobór spotów, osoby rushujące na Blue muszą jako pierwsze opuścić spawna). Piąta już osoba (AR) na początku rundy nie wychodzi z budynku, tylko przechodzi przez drewnianane okienko i kładzie się przy wyjściu, tak aby spamer z honor go nie zabił. AR strzela wzdłuż Blue (musi uważać, aby nie postrzelić swoich, którzy biegną do Greya), po spamie (15-20 sek) idzie pod Grey'a stamtąd może zaatakować Kościół przez wejście od strony ulicy (wiele klanów zapomina o kryciu głównej alejki) albo Blue przez dolne drzwi. Ostania osoba jest w kanałach, trudna pozycja, pilnuje kanałów, a zarazem próbuje się przedostać na drugą stronę mapy.
W loyality od początku jesteśmy nastawieni na ATAK.

Rzucanie nadów (propozycje):
z Upper Alpha do Kościoła przez okno
z Alpha przez drzwi do Kościoła
z Upper Grey do Kościoła przez okno
z Upper Grey do Blue

Taktyka Młodego

Taktyki ogólne na HONOR
- Dwie trójki - jedna przejmuje kościół, druga obj C ->kamping.
- Dwie osoby kościół - 3 zdobywają rushem Grey building - 1 robi C i broni.
Dalej w zależności od strat naszych i op4ów. Raczej stopniowe opanowanie Alphy.

Loy:
- dwie trójki - jedna Alpha - druga Grey building do ostatniej minuty. W ostatniej minucie masakra w kościele - 1 tylko osoba zostaje przy Alpha(wszyscy zewsząd do kościoła)
- to samo tylko na koniec wszyscy na C - zaczynamy na 1:30
- 3 osoby na Alpha - 3 rush na obj C. Jak zdobędziemy to w zależności od strat naszych i przeciwnika - kamping jeśli jest nas tylu lub mniej co op4ów. Pozycyjne zdobywanie kościoła jeśli jest na więcej.

Taktyka aa.pl

Wstęp
Poradnik ten ma za zadanie dać nowym graczom (a także części spośród tych bardziej doświadczonych) pewne ogólne wyobrażenie o tym, co czeka ich podczas walki na mapie „MOUT”. Poradniki, jakie widziałem do tej pory, należały raczej do typu „Zrób to dokładnie tak jak piszę”, co nie sprawdza się w przypadku inteligentnych i zorganizowanych przeciwników. Ja chcę przekazać pewne szczegółowe pomysły, ale także ogólne zalecenia, które można wykorzystać w znacznie bardziej elastyczny sposób.
Pisząc poradnik przyjąłem, że czytelnik zna podstawowy układ mapy. Istnieją dobre plany tej mapy, dostępne z innych źródeł, dlatego powtarzanie ich tutaj uważam za zbędne.

Identyfikacja celów i zadań
Ta część przeznaczona jest głównie dla całkowitych nowicjuszy, choć są też i bardziej doświadczeni gracze, którzy również mogą skorzystać na przeczytaniu tego fragmentu. Przy niewielkiej odległości dzielącej cię od sylwetki innego gracza (jakieś 10 do 15 metrów), musisz tylko nakierować swój celownik na cel, a na dole ekranu pojawi się jego nick. Jeśli jest czerwony, oznacza to, że mierzysz we wroga, możesz więc otworzyć ogień. Jeśli nick jest zielony, powstrzymaj się, proszę, z posłaniem go do wieczności. Identyfikacja na większych odległościach wymaga nieco większych umiejętności, choć i tak jest bardzo łatwa. Członkowie twojej drużyny noszą mundury maskujące i plecaki. Żołnierze drużyny przeciwnej noszą szaro-zielone ubrania skoczków spadochronowych i nie mają plecaków. Trudno pomylić się z identyfikacją, jeśli tylko widzisz coś więcej niż głowę wychylającą się zza framugi okna, nawet jeśli obie drużyny dzieli około 300 metrów. Warto także nauczyć się odróżniać odgłos strzałów broni naszej i wroga. Jeśli zobaczysz kogoś w dużej odległości i nie potrafisz dokonać jednoznacznej identyfikacji, nie strzelaj w niego, w nadziei zdobycia łatwego punktu. Poczekaj, aż zaczną do ciebie strzelać. Odgłosy strzałów wyraźnie różnią się od siebie, a wykorzystywanie wskazówek wizualnych i dźwiękowych pozwoli ci uniknąć ostrzelania własnych kolegów.

Jeśli nigdy wcześniej nie widziałeś celów na tej mapie, a nawet samej mapy, patrz na kompas. Widoczne na nim wskaźniki oznaczone A, B i C oznaczają cele na mapie. Kiedy je zobaczysz, poznasz je, ponieważ są to drewniane słupki z przyczepionymi paskami papieru. Cel Alpha znajduje się w umieszczonym najdalej w kierunku południowego zachodu pomieszczeniu białego budynku, Bravo jest przy drabinie prowadzącej na platformę dzwonnicy kościelnej, a Charlie w pomieszczeniu na drugim piętrze budynku niebieskiego. Kiedy chcesz zabezpieczyć cel, przysuń się do niego, wyceluj i naciśnij klawisz USE (standardowo jest to klawisz „e”).

Drużyna HONOR

1. Bravo
Bravo znajduje się w kościele, a drużyna Loyalty nie może dotrzeć do niego przed twoją drużyną nawet biegnąc sprintem. Po zabezpieczeniu celu, jeden żołnierz może wspiąć się na wieżę, by stamtąd ostrzeliwać biały budynek i ulicę, jak również pilnować Bravo, kiedy żołnierze drużyny opuszczą już kościół. Chcę też stwierdzić, i to bardzo wyraźnie, że na dzwonnicy powinien być tylko jeden żołnierz. Jeśli ktoś jest już na szczycie, ty prawdopodobnie jesteś potrzebny gdzie indziej. Manewrowanie na dzwonnicy i jednoczesne krycie się jest już wystarczająco ciężkie, nawet bez trzech ludzi popychających się nawzajem i przyciągających uwagę wroga niezbyt celnym w takich warunkach ogniem.
Okolice celu Bravo to dobre miejsce do wyprowadzenia ataku na biały budynek i – w konsekwencji – zdobycia celu Alpha. Bardzo często zespół Loyalty będzie chciał wyjść z bocznych drzwi białego budynku, i z całą pewnością, w przypadku gdy znajdą się pod ostrzałem, zechcą zabrać ze sobą paru waszych żołnierzy. Spróbuj wykorzystać liczne osłony, które znajdują się w kościele. Oni dysponują jedynie wąskim wyjściem, twoja drużyna ma do swej dyspozycji cały, wypełniony ławkami budynek, który ma także okna. Nie wspominam już nawet o dzwonnicy, z której można skutecznie ostrzeliwać oba wyjścia z budynku, a także dość często wykorzystywane przez wroga okno naprzeciwko wieży.
Pamiętać należy o jednej rzeczy: jeśli tylko serwer nie jest prawie pusty, nie staraj się zdobyć Bravo w pojedynkę. Przed zabezpieczeniem celu upewnij się, że w budynku znajdują się inni żołnierze – bardzo agresywna drużyna Loyalty może wziąć szturmem drzwi południowozachodnie, a jej żołnierze zastrzelą cię, nim zdołasz zakończyć zabezpieczanie punktu Bravo.

2. Charlie
Jednym z najlepszych sposobów zdobycia punktu Charlie na początku gry, jest sprint w kierunku błękitnego budynku i wejście do niego przez okno, mieszczące się tuż za wejściem do tuneli. Znajdziesz się na miejscu na tyle wcześnie (jeśli nie zabawisz za długo przy oknie lub drabinie), by otworzyć drzwi do Charlie i położyć się na podłodze, kryjąc oba wejścia, którymi zazwyczaj wchodzą członkowie drużyny Loyalty (oddalona drabina i napowietrzna kładka z szarego budynku). Ze względu na czas, jaki zabiera zabezpieczenie celu, proponuję przez mniej więcej minutę obserwować kładkę, a dopiero potem zabezpieczyć cel – z jego okolic nie widać zbyt dobrze dróg podejścia od strony wroga. Oznacza to, że jeśli za bardzo się pospieszysz, skończysz z kulką w głowie.
Po zdobyciu Charcie można zrobić wiele rzeczy. Jeśli wraz z tobą jest dwóch lub trzech innych żołnierzy, możecie zająć pozycje obronne. W wersji minimum potrzebny jest jeden do obserwowania wschodniej drabiny i drugi, leżący na podłodze przed drzwiami prowadzącymi do punktu Charlie, który będzie strzegł pozostałych dwóch wejść.
Prawdopodobnie jednak będziesz chciał zdobyć inne cele. W przeciwieństwie do dzwonnicy nad Bravo, osoba pilnująca Charlie nie ma zbyt wiele do roboty. Jeśli twoja drużyna zna się na rzeczy, można czekać i pilnować Charlie, prawdę mówiąc jednak, podczas gry w MOUT ma się do czynienia najczęściej z nowicjuszami, błąkającymi się po mapie bez celu. Dlatego właśnie dobrze jest utrzymywać nastawienie agresywne.
W zależności od dotychczasowych działań sił przeciwnika, możesz: udać się w kierunku Alpha (lub Bravo, jeśli przejął go OpFor) lub zająć się czyszczeniem. Grając w drużynie Honor, wielokrotnie zauważyłem, że członkowie drużyny Loyalty sądzą, że parter niebieskiego budynku i oba piętra szarych są dla nich strefą bezpieczną. Niezależnie od tego, że otrzymali właśnie wiadomość, że OPFOR (czyli wasza drużyna) zabezpieczył cel Charlie), przeciwnicy kręcą się wewnątrz szarego i błękitnego budynku, mając nadzieję prowadzić ostrzał z któregoś z licznych okien. Proponuję znaleźć jakieś dobre miejsce, z którego pola widzenia trudno będzie im się wydostać i wpakować trochę kulek w kilka wychylających się głów. I tak z nich nie korzystają.


3. Alpha
Do punktu Alpha można dotrzeć trzema drogami. Zwróć uwagę, że wykorzystanie jednej z nich, wschodnich drzwi, jest złym pomysłem. Nawet nowicjusze mogą w końcu zrozumieć, jak wspiąć się na krokwie w białym budynku i że konieczna jest obserwacja tych drzwi. Można skorzystać z tuneli, co – choć niebezpieczne – dość często okazuje się skuteczne. Pamiętaj tylko, by przed zejściem do nich włączyć swoje gogle noktowizyjne, każdy przeciwnik, którego tam napotkasz, będzie miał je włączone z całą pewnością, a w tunelach są one po prostu niezastąpione. Oprócz tego, dzięki nim nie zastrzelisz swoich kolegów, którzy być może są też na dole. Główny kłopot przy korzystaniu z tej drogi pojawia się wraz z wejściem do białego budynku. Sprytna drużyna przeciwnika wystawi strażników w pomieszczeniu z punktem Alpha – będą albo na krokwiach, albo gdzieś na podłodze. Jeśli tylko nie będą bezpośrednio nad tobą, nie będziesz ich widział. Dodatkowo, wspinając się po drabinie musisz założyć broń na ramie. Dobrym pomysłem jest tu wykorzystanie granatów dymnych. Co prawda przeciwnik będzie wiedział o twej obecności, ale jeśli tylko powstrzymasz się przed pobiegnięciem do Alpha, a zamiast tego zajmiesz dogodną pozycję obronną wewnątrz budynku (a - jeszcze lepiej – na krokwiach), nie będzie to miało większego znaczenia.
Najlepszą drogą, prowadzącą do tego punktu, są drzwi zachodnie. To także najłatwiejsza droga w przypadku, gdy zabezpieczony jest już punkt Charlie. Wystarczy wtedy udać się kładką do szarego budynku, zeskoczyć na palety (żeby uniknąć obrażeń przy skoku z tak dużej wysokości). Teraz od drzwi dzieli cię zaledwie kilka metrów. Oczywiście, drużyna przeciwna powinna zostawić kogoś w pobliżu swej bazy lub w niej samej. Jego zadaniem jest właśnie strzeżenie tego przejścia. Na szczęście, tego rodzaju działania z ich strony są dość rzadkie. Większość obrońców punktu Alpha będzie znajdowała się w budynku, w którym jest on umieszczony. Tak dla pewności proponuję jednak sprint. Prawdę mówiąc, biegnij w ten sposób aż do budynku, mając w głowie wypatrzone wcześniej miejsce do zatrzymania (dobrze jest mieć dwa takie miejsca. Jedno, z którego skorzysta się, jeśli po wejściu dostaniemy się pod ostrzał, drugie, jeśli nikt nie będzie nam przeszkadzał). Nie marnuj czasu w wejściu. Nie masz większych szans na zlikwidowanie kogoś, kto strzeże drzwi – chyba, że akurat tamten upuścił klawiaturę. Lepiej jednak na to nie liczyć i po prostu biec. Kiedy znajdziesz się już w środku i będziesz ukryty, możesz rozpocząć polowanie na ominiętych przed chwilą obrońców.

Zwróć uwagę, że biały budynek to kłębowisko drzwi, ścian i krokwi. To prawdziwy koszmar dla każdego, kto atakuje ten budynek. Drużyna Loyalty zazwyczaj broni tych pomieszczeń. Są łatwe do obrony i trudne do atakowania. Posunę się nawet do stwierdzenia, że jeden dobry gracz, potrafiący celnie strzelać, poruszający się cały czas po krokwiach, wystarcza, by skutecznie bronić tego budynku. Oczywiście – takich graczy nie ma zbyt wielu. Wchodząc do białego budynku bądź czujny. Nawet, jeśli uda ci się dotrzeć do Alpha nie będąc ostrzelanym, nie oznacza to, że w budynku nie ma nieprzyjaciela. Gdy tylko zabezpieczysz cel misji, nieprzyjaciel dowie się o dokładnym miejscu twojego pobytu. Wyjdź wtedy z budynku albo znajdź jakąś dobrą pozycję obronną (najlepiej na krokwiach, jeśli tylko uda ci się przedostać na nie w jednym kawałku).

4. Podsumowanie działań drużyny
Drużyna Honor rozpoczyna grę z lekką przewagą, ponieważ szybko może dotrzeć do dwóch celów. Przewagę tę równoważy zdobycie punktu Alpha i łatwego do obrony białego budynku przez drużynę Loyalty. Punkt Charlie jest trudny do obrony, bez broniących go żołnierzy prawdopodobnie kilkakrotnie będzie przechodził z rąk do rąk, jeśli tylko obie drużyny są na podobnym poziomie. W celu zamiany nieznacznej przewagi początkowej na wygraną należy bronić Charlie lub szybko i zdecydowanie uderzyć od tyłu na punkt Alpha.

Drużyna LOYALTY
Drużyna Loyalty rozpoczyna grę z celem Alpha w bezpośrednim zasięgu, szybko opanowuje też łatwy do obrony biały budynek.

1. Alpha
Rzadko kiedy nie opłaca się na samym początku nie zając punktu Alpha. Biały budynek to miejsce łatwe do obrony przez zaledwie kilku ludzi. Dwóch żołnierzy przemieszczających się po krokwiach (jeden strzeże wschodnich drzwi, drugi obserwuje zachodnie i wejście do tunelu) powinno w zupełności wystarczyć. Jeśli zespół Honor dotarł szybko do punktu Bravo, wschodnie wyjście z białego budynku nie jest bezpieczne. Powiedziałbym nawet, że po około 30-45 sekundach od rozpoczęcia gry, jest to najbardziej niebezpieczne miejsce na całej mapie. Lepiej powstrzymaj się przed wyglądaniem przez te drzwi. Znacznie lepiej jest kryć się i czekać w górze, na krokwiach, z celownikiem na drzwiach. Jeśli twoja drużyna działa zespołowo, tak jak powinna, możecie długo bronić Alphy. Wschodnie okno, do którego można dotrzeć po krokwiach, to jedno z miejsc, o których pamiętają strzelcy przeciwnika, lubiący kryć się na kościelnej dzwonnicy (jeśli, co typowe, kościół znajduje się pod kontrolą drużyny Honor), raczej więc trzymaj się od niego z daleka.
Broniąc białego budynku unikaj miejsc, w których przeciwnik spodziewa się ciebie. Nie ma zbyt wielu takich lokacji, gdzie możesz się położyć i wygodnie celować we wschodnie drzwi, możesz jednak kucać i zaskoczyć przeciwnika, co często jest więcej warte od możliwości oddania jednego idealnego strzału w drzwi. Spróbuj znaleźć się w takim miejscu, którego przeciwnik nie będzie widział w sekundę po sforsowaniu wejścia. Jeśli nie możesz oddać celnego strzału, nie strzelaj dopóki wróg nie przekroczy drzwi. Poruszaj się cicho i nie zdradzaj własnej pozycji strzałami, dopóki nie masz idealnego sytuacji. W tym budynku są miejsca, gdzie przeciwnik nie może cię dostrzec, dopóki do niego nie strzelisz. Wykorzystaj to.

2. Bravo
Choć sprint do Bravo na samym początku gry jest możliwy, zawsze na miejsce dotrzesz parę sekund po przeciwniku, a zazwyczaj będzie ich tam kilku. Znacznie lepiej zdobyć ten cel powoli i ostrożnie. Kiedy jednak walczysz przeciwko niezorganizowanej drużynie przeciwnej, jeśli uda ci się znaleźć w kościele przed nimi, możesz zaskoczyć ich i będzie to często miało decydujące znaczenie dla całej walki. Pamiętaj o tym, zwłaszcza, jeśli w mniej więcej tym samym czasie, w którym twoja drużyna zabezpieczy cel Alpha, nie zobaczysz komunikatu „OPFOR has secured Objective Bravo”.
Zazwyczaj, jeśli poczekasz do wygaśnięcia walki pomiędzy żołnierzami przeciwnych stron, znajdującymi się w kościele i w białym budynku, ostatnim przeciwnikiem pozostanie kandydat na snajpera w dzwonnicy kościoła. Jeśli będziesz mieć szczęście, będzie ich tam nawet więcej – co oznacza, że nie będą w stanie dobrze ukryć się przed twoim atakiem. Wraz z kolegą z druzyny wejdźcie do kościoła. Twój towarzysz ma za zadanie strzec drzwi, natomiast ty masz celować wysoko, tak, by zdjąć ewentualnych snajperów. Po sprawdzeniu i oczyszczeniu kościoła, przejmij punkt Bravo. Wielokrotnie stwierdzisz, że ktoś, kto powinien pilnować tego punktu, znudził się i odszedł w poszukiwaniu czegoś ciekawszego. Niezależnie od tego, czy uczynił to z konieczności (kiedy zginęli wszyscy pozostali członkowie jego drużyny, a on sam musi zdobyć jeszcze jakieś cele), czy po prostu tak sobie (znudziło go bezczynne siedzenie), kościół często jest pusty i otwarty dla zdobywców. Nie wahaj się wejść na dzwonnicę, wykorzystaj ją do ochrony Bravo.

3. Charlie
Charlie może sprawić kłopoty, jeśli jednak jesteś uważny (i masz ze sobą kryjących cię kolegów), punkt ten można zdobyć albo na samym początku rozgrywki, albo nawet po paru minutach bez większych niespodzianek. Kluczem jest tu przejrzenie strategii przeciwnika. Czy wkrótce po zdobyciu Alpha widziałeś komunikat „OPFOR has secured Objective Charlie”? Jeśli tak, drużyna Honor szybko zdobyła Charlie i musisz być bardzo ostrożny. Jeśli nie widziałeś tego w jednej z rund, w następnej możesz spróbować szarży do tego miejsca. Jeden z członków drużyny powinien pilnować wschodniej drabiny (skąd zwykle nadchodzi przeciwnik), ty w tym czasie zabezpiecz punkt Charlie. Brak odgłosów poruszania się zamienia wszystkich w ninja, a nie ma nic gorszego, niż dostać serię w plecy, kiedy do zabezpieczenia punktu została zaledwie chwila.
Jeśli zabezpieczasz punkt Charlie na samym początku gry, nie zakładaj, że przeciwnik nie będzie go bronił. Jeśli tak będzie, czeka cię przyjemna niespodzianka, ale lepiej dmuchać na zimne. Spróbuj wykorzystać czynnik zaskoczenia. Kiedy jesteś gotowy do zdobycia Charlie, wykorzystaj odmienne taktyki. Część z nich okaże się dobra, część okaże się do niczego. Większość drużyn grających na tej mapie działa w sposób niezorganizowany, rzadko kiedy Charlie pilnuje dwóch żołnierzy, a nawet jeśli tak, nie robią tego zbyt dobrze. Nawet tak prosta sztuczka, jak nie wchodzenia na górę dopóki nie dotrze się do wschodniej drabiny, może przynieść ci zwycięstwo. Pamiętaj, że poruszanie się przy frontowej ścianie niebieskiego budynku to pewny sposób na zarobienie kulki przez każdego, kto będzie na piętrze. Unikaj więc za wszelką cenę jasno oświetlonych miejsc.
Nigdy nie przebiegaj przez kładkę napowietrzną, wychodzącą z szarego budynku, jeśli tylko spodziewasz się przeciwnika w budynku niebieskim. Wróg może leżeć na ziemi dokładnie naprzeciwko kładki, zginiesz, nim nawet uświadomisz sobie co się właściwie dzieje.

4. Podsumowanie działań drużyny
Twoja drużyna nie ma tylu możliwości, co przeciwnicy, ale to także można obrócić na swoją korzyść. Musisz bronić Alpha. Kropka. Jeśli Alpha zacznie przechodzić z rąk do rąk, prawdopodobnie już przegrałeś rundę. Z Alpha można łatwo wyprowadzić uderzenie na Bravo, czy też przemieścić ludzi do budynków szarego lub niebieskiego, w celu opanowania Charlie. Najważniejsze jest, by pamiętać, że biały budynek to twoja baza. Wszystkie operacje powinny mieć to na uwadze.

Taktyka ogólna
Za każdym razem, gdy zabezpieczysz jakiś punkt, nieprzyjaciel poznaje dokładnie miejsce, gdzie jesteś. Jeśli zamierzasz zostać tam i bronić celu, natychmiast zajmij upatrzoną pozycję. Jeśli nie, wynoś się stamtąd i zaskocz zbliżających się wrogów. Po prostu, jeśli nie bronisz któregoś punktu, cały czas bądź w ruchu. Wiedz, dokąd zmierzasz. Jeśli nie znasz mapy, idź za kimś, kto ją zna.
Trzymaj się z dala od głównej ulicy, chyba że na dzwonnicy znajdują się towarzysze z drużyny. Nawet wtedy, jeśli możesz, trzymaj się od niej z daleka. Wkraczanie na teren otwarty prowadzi do szybkiego zgonu. Bardzo często na końcach tej alei leżą żołnierze, czekający tylko na kogoś, kto wychyli czubek nosa na ulicę. Nie daj się złapać z ręką w nocniku pośrodku ulicy.

Wszystkie opisane tu taktyki to zaledwie porady. Sam będziesz musiał przystosować je do swojego stylu gry i przeciwników. Grając przeciwko dobrze zorganizowanej drużynie, błyskawicznie dojdziesz do wniosku, że konieczna będzie improwizacja. Pociesz się jednak, że tacy przeciwnicy to rzadkość na tej mapie. Od czasu do czasu jednak, trafisz tam na doświadczonych graczy, wracających do tej mapy, ponieważ po prostu ją lubią (tak jak ja). Krótko mówiąc, nie lekceważ przeciwnika jedynie dlatego, że gra na tej mapie. Prawdę mówiąc, nigdy go nie lekceważ. Kiedy twoja drużyna wypracuje strategię, która da wam zwycięstwo kilka razy z rzędu, spodziewaj się, że przeciwnik w końcu na nią skutecznie zareaguje. Jeśli tak się nie stanie, to świetnie, niech cię jednak nie dziwi, jeśli ten sam manewr, kóry przez ostatnie trzy rudny dawał wam wygraną, przyniesie ci śmierć w 40 sekund od rozpoczęcia rozgrywki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.017 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metin2prywatnie.pun.pl www.katalog.pun.pl www.potterwarta.pun.pl www.srk-priyanka.pun.pl www.im2010.pun.pl